Reference

Ing.Lukáš Krejčík

Z výuky u paní učitelky Plívové jsem velmi nadšený. Zvláště po zkušenostech s jinými lektory zpěvu jsem netušil, že někdo může mít takový přístup. Výuka zpěvu je věc, která jde velmi pozvolna, jak paní Plívová říká, "po milimetrech", protože si tělo musí zvyknout na něco, co dosud nikdy nedělalo a začít používat mnoho svalů v těle způsobem, kterým nikdy nepracovaly. Byl jsem udiven, že na každé hodině paní Plívová přesně ví, co se děje v mém krku, hrudníku, jak pracuji s bránicí a jak to dělat správně. Stačí jen vydat tón a ona popíše, jaké mám kde nastavení a jak ho zlepšit pro daný krok. Jak si tóny představovat, jaké myšlenky mi pomohou ve vydání tónu, jakou energii mám vysílat, abych zpíval co nejlépe. Každá hodina nakonec přinese něco nového a posune mě dál, i když si na začátku říkám, že to přeci nejde pokaždé. Paní Plívová nepracuje jen s technikou svalstva, ale i s psychologií žáka, která je stejně důležitá, možná i mnohem důležitější, protože své pocity zpěvák přenáší na posluchače. Když srovnám svůj zpěv i duševní stav teď a před rokem, kdy jsem výuku začal, je to k nepoznání. Netušil jsem, jaké tóny dokážu zazpívat a jak krásně, do jakých výšek se mohu dostat, jak hřejivý může být zvuk mého hlasu. Zpěv mi přináší krásné pocity, dobrou náladu a to je teprve začátek. Jako učitel hry na kytaru si také myslím, že kvalita výuky záleží úplně stejně na žákovi, který musí být pro zpěv zapálený, zpívat si pro radost a při každé příležitosti. Chtít dávat zpěvem radost sobě i svému okolí. Chtít se učit, nikoliv jen umět. S takovým přístupem se přínos učitele násobí. Velice tímto paní Plívové děkuji.

Lukáš Krejčík. 

Míša Holasová


Markétina francouzština je krásně zpěvná a živá. Sama Markéta přizpůsobuje výuku potřebám a možnostem žáka, názorně vysvětluje zapeklitosti výslovnosti a dává praktické tipy jak se vyhnout případným faux paux (? chtěla jsem být vtipná, ale paux prý nemám správně). Lekce obohacuje různými materiály, hrami a četbou přiměřených textů (komiksů, pohádek apod.). Umí žákovi pomoci překlenout fáze, kdy se mu zdá, že nedělá žádný nebo malý pokrok.

Na zpěv jsem začala chodit kvůli svým dětem, aby se naučily při zpěvu používat správnou techniku. V průběhu lekcí s úžasem zjišťuji, jak můj hlas začíná znít jinak, zpěv je lehčí a ve větším rozsahu. Z hodin odcházím vždycky se zlepšenou náladou, příjemně unavená a s dobrým pocitem. 

Veronika Pařízková

Sopranistka

Markéto musím Vám poděkovat. Od doby co jste mi poradila jak na C3 jsem mnohem jistější v nasazování hlavových tónů.

Marek Petřík

Quarteto Nisi

Jsem rád že se při hodinách francouzštiny mohu cítit uvolněně a nemám křeč z toho že neumím slovíčka.

Martina a Maruška Janků

Zdravotní sestra

Mám moc ráda hodiny zpěvu kde se učím co a jak dělat s hlasem. Je to neuvěřitelné jaká to je práce a námaha vytvořit skutečný tón.

Lenka Růčková Bělunková

Mateřská dovolená

Úžasná paní učitelka/logopedka Markéta, její přístup k dětem a logocvičení je skvělý!

Můj 4letý syn s opožděným vývojem řeči se na "kurzu" Povídálek krásně rozmluvil, rozšířil svou slovní zásobu a teď se zdokonaluje v jejich "logoškolce", kde mají děti také skvělou paní učitelku  

Iveta Nová

Recepční / Hotel Barceló

Francouzština mě u Markéty moc baví, dává důraz na mluvené slovo a nutí nás k dokonalé výslovnosti.